newwmommy bence alma artık benim ki 5. Aya kadar anca kullandı otamatik vardı bende oturmak istiyodu zaten 4.5 aylıkken hep kalkmaya çalışıyodu kendini kaldırıyodu sağa sola dönmeye çalışıyodu toplasan 10 dakika anca duruyodu koydummu ama yinede sen bilirsin ona para verceğine mama sandalyesi alırson biraz daha bekle