Rabiaylmz Bebegimin gözünde kırmızı bi leke var dogdugunda yoktu bebegim 4 aylık dünden beri elleriyle mi yaptı diye düşündüm böyle bi durumla karşılaşan oldumu?
Pelin87 Rabiaylmz eliyle yapmıştır kuzum geçenlerde bende oğlumda farketmiştim dün baktım yok. Gözünde ben var sanmıştım 😅
Sahreyldrm Rabiaylmz benim kızım da gözünü ovarken parmağı girmişti kırmızı küçük bı benek olmuştu gözünün içinde korktum kanıyor falan diye ama geçti
Hira12 Bizimde doğduğundan beri var küçük kırmızı beyaz kısmındaa doktor dogum anında olmuştur dedi ama gecmedi yaaa