Elifffd Yasemin58 merhaba canım ben boyadım mutfak dolapları hatta banyo fayanslarını bile boyamadan önce temizliği iyi yaparsan üstüne de stellanın yine cilasını atarsan taş gibi duruyor ben memnunum hatta mutfağı komple beyaz boyamıştım şimdi sıkıldım üst tarafı gri boyayacağım bir problem yaşamadım
mombabyy Yasemin58 ben cadence ile boyadım dolaplarımı efsane güzel oldu cırt beyaz değil bej gibi ama bayılacaksınız beyaz renk diye seçin içinde herseyiyle geliyor zaten takim halinde alırsanız diğerlerini kullananlar pek memnun değil
mombabyy Yasemin58 evet ben verniği sonradan attım iki kat aşırı güzel oldu çok kaliteli silinebiliyor baya iyi
betulland Buzdolabı ve bulaşık makinesi, TV sehpası parlak kapaktı ve duvar boyadım Cadence ile. Hepsi mükemmel oldu. ☺️