yenianne___ Ne demek senden de razı olsun. Sanki 4 ayda çocuğu ek gıdaya geçiriyoruz bir tas yemek yediriyoruz gibi tepkiler veriyorlar. 🤣 Herbokologlar çoğaldı malum. Bebeğin doymuyorsa mama destekli ilerlemek zorundasın, mama zaten zehir değil. Biz yerken tokta olsalar bakarlar ama ağız hareketlerimizi, dişlerimizi, yerken çıkan sesleri izliyor onlar. Benimki ağzına, gözüme, burnuma sürekli elini sokmaya çalışıyor meraktan. 😅 Sorunada gelirsem hazır ürün hiç kullanmadım ben. 3 tane meşhur şu ek gıda tarif kitaplarını aldım. Her şeyi evde kendim yapıyorum. Yoğurt, peynir, bebe bisküvisi, pankek, mücver falan derken zamanla pratikleştim. Zaten bebek az yiyor ya kalanları mecbur buzluğa stok yapmış bulunuyorum hep dolu dolap 😂 Hatta eşim taze yesin diye lafın gelişi saçmaladı sanki az yoruluyormuşum gibi ki çalışan anneyim. İçin rahat olsun zamanla pratikleşirsin elin alışır seninde buzluğun dolar 15 dk da mucize çorbalar hazırlarsın. Benim buzlukta et suları, peynir altı suyu, haşlanmış brokoli, karnıbahar, balkabağı, yeşil fasulye hatta havuç bile attım. Şipşak çıkarıyorum oluyor hemen.