annevebebegiii__ Sizinde oğullarınız araba mı seviyor yoksa diğer oyuncakları mı 😂 benim oğlum araba,motosiklet,uçak seviyor tüm gün onlarla oynuyor sizinkiler napıyor
metemom_ annevebebegiii__ araba traktör kamyon kepçe ev ev değil artık belediye otoparkı bu ara ekstra olarak hacıyatmazlar oluyor küçük onlarla oynuyor
ummukerem annevebebegiii__ benimki herşeyle oynuyor ama küçük daha diye olabilir 😅 tahmini ne zaman başlıyor tutku
metemom_ annevebebegiii__ 15 aylık olmak üzere çok az oyuncak alırım şımartmam diyordum koyacak yer bulamamaya başladım
ummukerem annevebebegiii__ bizimki daha 8 aylık bugün bi ilk defa arabayı ağzına götürmeden ileri geri yaptı mutlu oldu 😅 daha çok başındayız 🤭
annevebebegiii__ metemom_ biz 20 aylığız her yer araba her yer oyuncak araba pisti yapıyoruz artık evdeki yastıklardan 😂
ummukerem annevebebegiii__ hahah buraya yazdıktan sonra daha çok oynamaya başladı, hergün pencereden seyrediyoruz, bide toplara düştü şu sıra
sancarmom annevebebegiii__ 13 aylık olucaz ben arabaları çok severim oglumda sevıyor hatta çok pahalı olmasa hot wheelsin dev garaj gibi oyuncagı var onu alır kendim oynardım 😀
annevebebegiii__ sancarmom ay bizde hot wheels çok seviyoruz bi de şimşek mcquinnn onlardan alıyoruz 😂