alya0708 Kızlar hipp mama kullanıyoruz yeni başladık rengi sarı bozulma belirtisi mi yoksa normal mi temgi bi tane daha aldık bugun bilerek onun rengi daha bejimsi
user43265 alya0708 bazen kırık beyaz bazen sarı cıkor bu ay banada hep sarı cıktı bozuk degılmıs mevsımlerden dolayı organık oldugu için renk degısımı olabılıyormus
alya0708 gizememre yeni aldığım mamanın rengi bejimsi bu kullandığım sarı renkli tam neden öyle acaba
gizememre alya0708 onu bilmiyorum maalesef kızım 14 aylık biz hep hipp kullandık sarıya dönük bir rengi var