tll ben Tefal force derim iki senedir kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım daha önce bir arıza yaşadım onu da ürünün sıfırını tedarik ettiler çok çeşitli aparatları var kırılma özelliği var koltuk altları ve yatak altları için mükemmel eğilmeme gerek yok