pinary24 hiç sosyal medyam olmadı. Burası sayılır mı bilmiyorum :) nazara kötü enerjisine inandığım insanlarla zaten muhatap olmam, niye foto atayım. Arkadaşlarıma aile bireylerimize bebişimin fotolarını atarım. Toplu kullanım alanlarında kendi ve çoluk çocuğunun fotoğrafını paylaşanlarını da oldukça cesur buluyorum söylemeden geçemeyeceğim burada da görüyorum neden acaba paylaşıyorlar merak ediyorum.