Şuan lohusayım ve bazı şeyler o kadar zoruma gidiyor ki kendimi değersiz hissediyorum sevilmiyor gibi hissediyorum eşim üzüldüğümü görüyor ağladığımı gelip sormuyor bile ya ben neyim kimsem yok gibi sürekli gülüyorum kimseye belli etmiyorum ama çok doluyum dokunsan ağlayacak gibiyim çocuklarıma yetemiyorum ev işini yapıyım diyorum bu sefer kendimi ihmal ediyorum ama kimsede gelip nasılsın demiyor buna eşimde dahil ben çok bunaldım galiba lohulıktan mı bilmiyorum herşeyi kafaya takar oldum bana biraz destek olun 🥹