Merhaba kızlar 2 yaşında bir kızım var 1 aydır kursa başladım 8-13.30 arası kursun kızıma bakmayada 1 hafta annem 1 hafta kaynanam geliyor ben kurstan geldikten sonrada uyku saati geliyor uyutuyorum 2 saat felan uyuyor uyanıyor uyandıkta ne sonra oyun oynamak istiyorum ne biliyim kitap okuyalım hadi diyorum kitaplarını çıkarıyorum okuyorum 5 dk duruyor sonra sıkılıyor kitabı alıyor yırtmaya çalışıyor farklı aktivite olarak oyun parkına götürüyorum arada ama genel olarak evdeyiz havalar soğudu çok parka çıkamıyoruz boyama yapıyoruz ondanda çok sıkılıyor kendi boyamıyor bana veriyor kalemlerini ben boyuyorum oyuncaklarını döküyorum ama herşryden çabuk sıkılan bir kızım var işlerimde oluyor haliyle bazen kendi başına bırakıp ekran veriyorum 1 yaşına kadar sıfır ekrandık şimdi çok ekran izliyor yemeği birşey izlemeden yemiyor nu durumdanda çok rahatsızım ama durmuyor artık gelişimi vs çok güzel hayvanların çizimlerin hemen hemen hepsini biliyor konuşmasıda güzel ama ben çok vicdan yapıyorum sanki ihmal ediyorum yeteri kadar ilgilenmiyormuşum gibi geliyor bir tek ben mi böyleyim benim gibi olan varmı birde aktivite öneriniz varmı ? Birde kızım olmadan arkadaşımla dışarı çıkıp kafa dinleme ihtiyacı duyuyorum çıkıyorumda ama eve gelince yada dışarıda çok vicdan yapıyorum niye böyle oluyor bilmiyorum 😞