Pöpüler kültüre inandım aldım pişman oldum dediğiniz şeyler var mı ? En azından almayı düşünen insanlar varsa fikri değişir. Günümüzde sosyal medya tarafından pr altında çok şişirilen ürün oluyor. Dyson, kahve makinesi bir markanın bir fondöten i ya da bir çanta harley bot her şey olabilir .
Ben başlarsam
Fissler -hayatımda yaptığım en iyi karardı hem tavası hem düdüklüsü zamanı çok kısaltan çok kâr sağlayan her kuruşunu hakeden bir ürün.
Kahve makinesi philps -eğer gurme değilseniz kahve konusunda bence iş görür ama ben uğraşıp yaptığım bin moka pot tadı alamıyorum
Cam silme robotu- Başta hevesli olsamda benim kadar iyi silemediğini ve iz bıraktığını farkettikten sonra bıraktım kendim daha çabuk ve güzel siliyorum
Makyajda çok övüldüğü için lancome rimel almıştım tam bir hayal kırıklığı oldu maybellinein herhangi bir rimeli her türlü tokatlar .