mrv129_ Oğlumun göbeği 9. Gün düştü biz yıkadık çok kanlıdı geç düştü ama biraz kaldı 14 günlğk oldu hala kabuk gibi var normal mi kontrol günümüzğ bekliyorum olmadı çocuk cerrahiye götüreceğiz ama hastaneyede sokmak istemiyorum
[silindi] mrv129_ kabul bağlaması veya hafif akıntı sorun değil ama göbeğin kenarında kızarıklık varsa enfeksiyon olabilir dikkat edin. Ben akıntı devam ettiği için enfeksiyondan korkup doktora yaktırmıştım. Gümüş renkli bir sıvı sürdüler akıntı bitti bizim
Kuzey_Melis_Momm mrv129_ Benim kızımında öyleydi 9 günlük düştü göbek bağı ben korktuğum için hastaneye götürdüm doktor 1 hafta arayla iki kere gümüş kapak mı ne onunla yaktı şuan 25 günlük dün tekrar kontroldeydik düzelmiş çok şükür bence sizde bir doktora gösterin
tostperisi mrv129_ bi çocuk dr danışın isterseniz bebeğimin de 1 haftalıkken falan düşmüştü ama kanama devam ediyordu k vitamini yapmışlardı tekrar
mrv129_ [silindi] akıntı yok elhamdülillah ama üzeri kurudu kızarıklıkta yok hafif bembe bi kanama oldu ama orada hala duruyor bu seferde yıkamaya korktum artık yıkamakta istiyorum isilik gibi boynu oldu rahatlar hem ama düşmeyincede enfeksiyon olur korkusu var
[silindi] mrv129_ yikayabilirsiniz ama sonrasında göbek bölgesini güzelce kurulayın ıslak bırakmayın ❤️
mrv129_ bisenakillisinzaten yok ağlamıyor geceleri ama muhtemelen gazdan dolayı ağlaması filan yok enfeksiyon olsa ağlarmıydı
bisenakillisinzaten mrv129_ benim bebeğimin ağlaması 2 aylıkken geçmişti ve göbeği de 2 aylıkken iyilesmisti. Ağlamasına başlamıştım geç iyileşmesini. o yüzden sordum
mrv129_ bisenakillisinzaten yok ağlamıyor sakin bi bebek ama uyumuyor ya bakıyor çok uykusu var acaba göbeğinden mi beni o korkuttu enfeksiyon filandan mı halsiz gibi
mrv129_ Kuzey_Melis_Momm nasıldı peki kızarıklık koku vs varmıyfı bizde sadece kabuk gibi kaldı kızarıklık filan yok akıntıda yok hafif kanadı sadece
Kuzey_Melis_Momm mrv129_ Göbek bağı düştüğü halde kabuk vardı ve kanıyodu ilk yakmasından sonra akıntılar oldu ikinci yakışından 2-3 gün sonra akıntılar tamamen kesildi bana göbek bölgesini kuru tutmamı söylemişti hatta ben uzun bir sürede yıkamadım
mrv129_ Kuzey_Melis_Momm kanama yok bizde hafif pembe geldi 1 kere gelmedi sizde kanama devamlımıydı?
mrv129_ tostperisi Aklımda zatn salı günü sağlık ocağına gideceğim o baksın olmadı götürmek var aklımda en azından içim rahat eder