Kızlar çocuğum 28 aylık hala tam konuşmuyor maşallah diyelim çok zeki herşeyi anlıyor algılıyor ama örneğin şekere şii diyor mesela geçen teşekkür etmeyi öğrenmiş teşii diyor cümle kurması da anne çay (çi) iç mesela böyle basit kelimeler sayıları da yavaş yavaş söylüyor parka paa diyor sizce bu ayda bu şekilde normal mi yani bildiği kelime sayısı ortalama olarak 50 falandır eşim dahil etraftakiler niye hala konuşmuyor diye baskı yapıyor sizce bu ayda böyle olması normal mi? Bol bol konuşuyorum anlatıyorum birşeyler ama bazen de yetersiz hissediyorum