Ateşi bir türlü düşmedi bir gece boyunca ılık su ile yıkadık, ateş düşürücü verdik düşer gibi oldu düşmedi. 37.5/38 arasındaydı sabah birden 39 a çıktı 39 u görünce hemen hastaneye gittim 😞 ishal kusma yoktu çişli bez vs normaldi emmeside normaldi sadece o gün sabah çok kötü ağlamıştı asla durduramamıştım hiç bir derdi yoktu. Zaten kolik bir bebeğiz ama yeni yeni geçiyordu krizlerimiz bir anda ağlamaya başlayınca şaşırmıştım akşamına ateşlendik. Allah kimseye yaşarmasın cevabınız için teşekkür ederim 🤍🤍 zehra5555