Prensesannesi32 Aşırı zorlanıyorum o kadar seçici ki artık seciciligi geçti önceden yediklerini de yemiyor yeni tatlara hiç acik değil 2 yaşından beri raporlu mama kullanıyoruz zar zor kiloyu onunla toparladik mamaya güveniyor demeyin çünkü vermediğim günler de oldu ama yok açım demiyor agzinda bekletmeler 1 lokma 20 dk agzinda duruyor cignemiyor tutuyor en sonunda tükürüyor çok yıpranmış durumdayım kendime hakim olamıyorum kızmaya başlıyorum surekli hasta olmaya başladık çünkü bağışıklık sistemi düşüyor 1 saat kahvalti yapsın diye bekliyorum yok oturmuyo 40 defa kalkiyo mama sandalyesinden aşırı hareketli yerinde duramıyor ne yapmam lazım tecrübeli annelerden yardım istiyorum ilk cocugum böyle değildi ama bu inan dengemi bozdu.
gizemaktass Prensesannesi32 aynı sorunlar uzun süredir bizde de mevcut daha önce aldığım ergoterapi fayda etmemisti şimdi başka biryerde yine ergoterapi seanslarina başlayacağım size de öneri olsun isterim.
Prensesannesi32 livanurvealpinannesi61 mor meyveli karışım kullandim 1 ay iyi oldu en azından yediklerini iştahla yiyordu ama şuan onunda faydası yok hep aynı şeyleri tüketmek istiyor katı olan yiyecekleri beğenmediklerini agzinda tutuyor önceden köfteyi yerdi şimdi agzinda bekletme yapıyor yutmuyor mesela yumurtayi omlet şeklinde yerdi şimdi asla yemek istemiyor çorbayı kiymali yapsam anne kiyma diye icinde yemesini biliyor ama şaşırdım artık 2 aydır aynı sorun kahvalti asla kabul etmiyor degisik şeyler de yapıp sunuyorum ama yok kilomuz düşük sınırdayiz goturmedigim doktor kalmadi en son raporlu mama dedi onun sayesinde toparladi az ama o da nereye kadar surekli onu mu kullancam nasıl alışacak bilmiyorum oldum bittim sevmedi ek gıdayı zaten alerjik bebekti yumurtayla sütle peynirle çok geç tanıştı 15.ayda yumurta 21.aydan sonra da sut alerjisi gecti
2dunya1blog 15 gün sonra 30 aylıı olacağız, aynısı bende de var. 2 3 çeşit corba, makarna pilav baska yediğimiz bir sey yok. Patates kızartması bile yemiyoruz siz düşünün..
Merve266 2dunya1blog benimde öyle ve artık çıldırıcam lütfen bir çözüm bulursanız bana da söyleyin sinirleniyrm kızıyorum sonra ona kizdigim icin ben oturup ağlıyorum gün icinde yarım öğün bile tuketmiyor kilo kaybi yaşıyoruz
Prensesannesi32 gizemaktass teşekkür ederim dun ilk defa taze fasulye yedi ben şok oldum rabbim yardımcımız olsun gerçekten yorucu bir surec