Bebeğim 5 aylık, anne sütü ile besleniyor. Bu zamana kadar her gün iki üç kere kakasını yapıyordu ama bugün 6.gün oldu halen kaka yapmadı. Gaz çıkarıyor,iki kere sabahları sarı renkli kaka bulaşı oldu ama kaka çıkmadı maalesef. Huzursuzluğu da yok. 4.gün kaka yapmadığında doktora gösterdim. Kontrolde doktor baktı eliyle de kontrol etti eline biraz sarımsı kaka geldi ama tamamen gene çıkarmadı. Lavman yanımda bulunsun diye lavman yazdı eğer bebek huzursuz, kötü olursa kullanırsın diye. Şu an öyle ıkınma gaz sorunu olmadığı için lavman yapmadım. Bu durumu yaşayanlar varsa neler yaptınız merak ediyorum. Masaj yapıyorum,kefir içtim, zeytinyağı verdim ama yok ya her gün yapan çocuk şimdi yapmıyor. Bir de demir ilacına başlamıştık ama kullandığımızdan beri kabız ya da kaka yapmama olmadı. Kullanalı da 22 gün olmuştu doktor da buna ihtimal vermedi bilemiyorum.