Ada-Aylin uyku egitimi almadım ama az çok nenyaptıklarını bildiğimden cocuklarımın ikisini de sallamayı bıraktırma yöntemim cok basitdi🤣 öğle uykusundan veya gündüz uykusundan birinde başladım. Yatagına yatırdım artık uyku rutininiz neyse kitabını okumak, üzerini örtmek, uykuyla neyi bagdaştırdıysa onları yaptım ve ellemedim sadece yatırdım. Tabiki kalkıyor. Her kalktıgında hayır simdi uyku zamanı diye belirterek geri yatırdım. O kaktı ben yatırdım. Ağladıgı da oldu her seferinde yatırdım. İlk uykuya geçişleri 1-2 saat arası sürüyor. Sonra direnmeler azalıyor. Uyku eğitimi için önerim budur. Odada bırakın ağlasın ağlasın uyusun mantıgı saçma. Yanında oturdum ve her kalktıgında yatırdım