belis25 Çocuk doktoruna göründüğünüz zaman ekstra muane olarak mi geçiyor acaba çünkü bende oglumu kendi doktoruna götürdüğüm zaman sadece kalça ultrasonu demiştim danismanlar da doktorun muane ücretini almisti sadece gerci erken diyerek eve yolladı da (Bursa da değilim)💖