eedd Kizlar doğum gününde magnet ya da acacak tarzı birşey yaptiriyim diyorum baskici amca diye bu sayfadan biseyler beğendiğim daha önce buradan sipariş eden var mi acaba
sezer2022 eedd duymadım ama kolonya da öneririm 🥰 3 yıl oldu hala şişesini kullanıyor verdiğim insanlar
coldplayy eedd Kaç yaşında? Eğer 2,3 yaşındaysa minik taş boyama setleri gelen çocukları çok mutlu ediyor. Açıkçası hediyenin yetişkinler için değil, çocuklar için olması gerektiğini düşünüyorum. Sevgiler🌻
eedd Kızlar bilen yok mu Instagram da gördüm Trendyol Hepsiburada da falan satislari var ama ben kendi sitelerinden sipariş edeceğim orda daha cok model var ama nasıl gelir denk gelen var mi
eedd Mevlütte kolonya çikolata mum seklinde kutu sipariş etmiştim o yüzden suan magnet ya da acacak diye düşünüyorum teşekkür ederim yorumunuz için
eedd 1yasina girecek arkadaslari da hep bebek açıkçası yeğenlerinden en küçüğü 6yaşında öyle söyleyim 😂