11 ay 20 günlük asla uyumuyor ne geve ne gündüz. Gündüz neyse bir şekilde baş ediyorum ama gece asla saatte bir yarım saatte bir kalkıyor. Tam dğzene girdi diyorum 3 gün sonra yine aynı. Neden arkadaşlar tecrübeli anneler bi yol gösterebilir mi mahvoldum :(