Hanımlar ben doğum yapalı 2.5 ay oldu. Geçen hafta adet olacakmışım gibi sancı yaşadım ve sadece bir defa peçeteye gelen bir lekelenmem oldu. Ama az değil yani orta düzey diyelim. Sonra başka bir şey gelmedi. Bugün yine aynısı oldu. Afedersiniz iç çamaşırıma değmiş biraz, ama sonra gün içinde başka hiç gelmedi. Böyle yaşayan var mı? Adet oldum sanıyorum sancıdan dolayı ama sökmedi sanırım. Ya da bu adet değil midir? Doktora git diye yazmayın zaten gideceğim ama o arada sizlerden başına gelen var mı diye sorayım dedim