UykuPerisi_ prensesanneesii Doktorun verdiği ilaç dışında hiçbir şey kullanmadım. Burada ilaç söyleyecek birilerinin de olduğunu düşünmüyorum. Mutlaka doktor kontrolünde olmalı ciğerlerine inmesin çok daha kötü oluyor sonucu. Geçmiş olsun minik kuzuya