sarikavun bebikoluturtle bizde ayni durumdayiz masallah diyelim🧿. Yeteri kadar yedi diye onunden yemek kacirmak da cok zor oluyo ama yemeyen anneler da sizinkiler de yesin diye ayri dua ediyom onlarin isi cok zor
bebikoluturtle sarikavun aynen zaten ber yediğinde maşşallah diyorum yememesindense yemesi beni mutlu ediyor tabiiki çünkü kilo alımında dıkıntı var troidleri yavaş çalıştığı için ama ek gıdaya başladık başlıyalı çok toparlandı eli yüzü o yüzden mutluyum🤍🥲
eminegzel beybitolat merhaba benim kızımda 4 aylıkken biberon reddi başladı 7,5 aylık oldu hala biberon almıyor. Sizinki ne durumda şuan biberon alıyor mu
sarikavun bebikoluturtle ne guzel allah hepsinin sagligini bize nasip etsin. Benimkinin kilosu masallah sorunsuz biraz fazla bile ama emeklemeye fln baslayinca alimlar azalir nasil olsa kafasindayim🤣
bebikoluturtle sarikavun bende onun için zaten ellemiyorum öğünlri haricindede yemek yemek istiyo ellemiyorum küçük atıştırmalık hazırlıyorum onları yiyor