selam anneler, bu olayin daha etkisinden cikamiyorum. O kadar uzgunum ki.
Kizim evde ogle uykusunu red etti uyumak istemedi. Bizde avm’ye gidelim dedik, bi kac eksigimiz vardi.
Kizimi pusete bindirdigim an basladi hersey. Binmek istemedi, agladi vs. Bizde tama yurusun dedik. Her yer kalabalik oraya buraya kosuyo zar zor pusete bindirdik ama ciglik cigliga.
Gonlu olsun diye atlikarincaya bindirdik. 2 kere bindi. Cikardigimiz an ipler koptu, hickira hickira aglamalar, bagirmalar, nefesi kesildi aglayinca cok korktuk. Ilk defa kizimi boyle goruyoruz. Otokoltuga asla binmek istemedi zaten zorla bindirdik.
Yol boyunca ciglik cigliga agladi, surati bembeyaz oldu ne yapcamizi sasirdik esimle. Sakinlestirmeye calistik, olmadi. Su vs teklif ettim hersey red etti.
Petrolda durup kucagimiza aldik sustu.
Bu normal mi? Gercekten daha olayin etkisinden cikamiyorum. Ogle uykusu yapmadi + atlikarincaktan inmek istemedigi icin sinir krizi yasadigini dusunuyorum. Bunu yasayan anneler bana lutfen akil verebilirmi? Olaya nasil tepki veriyosunuz? 😥
Uzun oldu kusura bakmayin.