Duru24 ben saçımı boyatmıyorum bir kere giriştim sonra pişman olduğum için ama saçımda boya olsaydı lohusalık dinlemez yaptırırdım, kendimi iyi hissettirecek şeylere varım 😂
45 gün oldu doğum yapalı, bebeği eşime uzun süreli bırakabileceğim ilk fırsatta kuaförde alacağım soluğu sombre falan yaptırmak için.