morkelebekk Kızlar bebeğim 25 günlük oldu göbek fıtığı var ilk kızımda da vardı kaynanam sağolsun para bağladı istemedigim halde bundada bağlamak istiyor eşim bişey demiyor korkuyorum zararı olur mu diye tecrübesi olan var mı bu konuda tülbent falan bağlayan?
Esmabetul morkelebekk asla öyle birsey yapmayın çok tehlikeli müsade etmeyin Benim beneğimde de vardı doktor birsey yapma kendiliğinden geçecek dedi ve geçti tamamen hiçbir müdahale etmedik
ccanasli morkelebekk yaptırmayın tabiki çok tehlikeli oğlumda da vardı hiçbir şey bağlamadım kontrol ettirdim sürekli nerdeyse geçti ama mutlaka cocuk cerrahisine götürün
1tosbikinannesiyim morkelebekk kendi kendine geçiyor mikrop bulaşır çocuğa bebeklerin çoğunda oluyor demişti doktorumuz büyüdükçe geçer demişti geçti
morkelebekk Esmabetul ya ilk kızımda yaptı çok şükür 2 yaşına kadar kendi geçti ama ben o görmeden hep cikartm şimdi bak ona yaptık iyi geldi kafasında ama sert bir şekilde uyarıcam kimisi iyi diyor ama doktorlar hep bağırsak düğümlenmesi yapar diyor izlediğim videolarda
morkelebekk ccanasli ah bu büyükler bişey desek kötü oluyorz ama artık dayanamıyorum bazı şeylere kalbini kırmak istemiyorum iyiliği çok bana ama sevmiyorum böyle şeyleri yok şeker ver pamukçuk olmasın yok ver. Keşke yüzümden istemediğimi anlayıp söylemeyi bıraksa 😔