Hanifeelif Merhaba anneler ben size bir şey soracağım benim bebeğim 3 aylık mama ile besliyorum çok kusuyor bebeğim sizin bebeklerde de böyle mi bir şey yaptınız mı kusmaması için sizden fikir istiyorum
bebikoluturtle Hanifeelif reflüsümü var midesi bulanıyomu hiç dikkat ettin mi benim bebğimde raflü vardı hatta öğürürdü emerken özellikle yedikleri hep ağzına gelirdi reflü yatağı aldım 4. Qya kadar onu kullandım sonra baktım bi sıkıntı yok geçti şükür şuanda 6.5 aylık yastıksız yatıyo hiç kusma vs yok
bebikoluturtle Hanifeelif gazını alıyomusun peki her seferinde almıyosan ona dikkat et gazını al yan yatır eğer uykuya dalarsa birde beslerken kafasını dik tutmaya çalış
Hanifeelif bebikoluturtle size söylim mamayı kucağımda veriyorum dik bozusyunda biraz dik tuttuktan sonra gazını çıkartıyorum yan yapıyorum biraz geçtikten sonra tekrar başlıyor kusmaya
bebikoluturtle Hanifeelif hemen yatırma o zaman takip et ne kadar süre sonra kusuyo bekle o zamana kadar işte yan yatırdıktan 5 dakka sonra kusuyosa 10 dakika bekle yada 15 dakika gerekirse kucağında dursun ama çok sallama emdikten sonra bekle bakalım ondan sonra yatır bide böyle dene