Bugün sarılık için kan verdik güzel çıktı ama mama takviyeli devam ediyoruz. 1 saat önce çok güzel emdik fakat altını alırken kustu bebeğim 5 günlük .
Sağım yapmam gerekiyor alamıyor diğer memeyi bende mama içireyim bu seferlik öncelikli diye düşündüm ama içmiyor 60 ml içir dedi doktorum ama bebeğim 20 ml içip uyudu ve uyanmıyor 😭 ne yapmalıyım