Alpimkalbimm Ben de 1 yaş annesiyim öncelikle yalnız değilsiniz. 🌸 Benim kızım da kitapları eline alıp yırtmaya çalışıyor, halkaları geçirme daha ileri dönemde beklenir, hayvan sesleri için de daha erken. Şu an zaten en fazla baba, mama, dede falan diyebiliyorlar. Maşallah anlattığınıza göre de her şey yolunda 🙏 Kendinizi üzmeyin, ne kadar ilgili bir anne olduğunuz çok belli. Zamanla olacak her şey, bize istikrarlı ve sabırlı olmak düşüyor sadece. 🌸