Kızlar kızım 14 aylık 13 aylıkken yürümeye başladı o günden beri hareketlendi iyice durmak bilmiyor ister istemez de o tombul etli hali gitti daha zayıf oldu iştahı aynı maşallah yer yani çok şükür sağlığı da yerinde mevsimsel burun akması öksürmeleri dışında bir şey yaşamadık 14 ayda sadece 2 kez antibiyotik kullanması gerekti onda da aslında biz dayanamadık götürdük ateş yine yaşamamıştık neyse özetle bu şekilde 1 yaş kontrolünde de kilosu 10du doğum kilosu da 2950ydi. Şimdi kaç bilmiyorum her gören zayıf ya küçük ya zayıfladı ya diyor ben takılmıyordum normalde ki etli butlu çocuk da sevmem hep derim zayıf atik çocuk seviyorum sağlığı yerinde olsun önemli olan o ama sürekli böyle dendikçe de kendimi suçlamaya başladım az mı yedirip içiriyorum diye