Bebeğim 3 aylık oldu 2 buçuk aydır her gün ağlama krizi . İlk çocuğum kolikti biliyorum nasıl bişey olduğunu bu kolik gibi değil, gün boyu ağlıyor ne yaparsam yapayım susmuyor. Artık gücüm kalmadı eşim desen asla destek olmaz ve 2. Çocuğum olduğu için ekstra bunalıyorum diğer çocuğumun da ihtiyacı oluyor bana . Ne yapacağım bilmiyorum daraldım