busb Bebeğim 3. Ayına girdi ama sütüm yetersiz geldiğini düşünüyorum çünkü göğsüm sertleşmiyor sıktığımda çok az geliyor aç olduğundan huysuzlanıyor diye düşünüyorum en acilinden ne yersem sütüm artar acil bilgi verir misiniz
sdakbyk busb boza güzel süt yapıyor mümkünse dinlenın,süt arttırıcı galactago kullanıstım etkısı fazlaydı.
cananbulbul busb ebebekte emziren anneler için alkolsüz maltlar var ben onlardan aldım 2 gündür içiyorum baya sütüm arttı bi de günlük su alımına dikkst edin 3-3,5 litre su
durukus24 busb bünyeden bünyeye farklılık gösterebilir tabiki ama ben bir şey yiyip içmedim sadece -mümkünse tabi- uyku ve çok ama çok su. Bie de tabiiki klasik kafa rahatlığı. Bunların 3ü bi araya geldiğinde sorunsuz geliyor bence tabi yine diyorum bünyeden bünyeye değişiyor
ninodurbenimadim busb Bol su, uyku ve LacMix adlı bir destek kullanmıştım ben çok faydasını görmüştüm, sütün kalitesini de arttırıyor. Bir bakın doktorunuza danışın isterseniz. 🌸
aysenur1205 Bol su, dinlenme, yeşillik(soğan, dere otu iyi artırıyor) Hurma kayısı incir erik dut kurusu bunları kaynat hoşafını iç taneleriyle birlikte buda artırıyor
busb @durukus24 bebeğim sürekli eli ağzında göğsümü veriyorum emmiyor zaten süt dolmamış yumuşacık aç olduğundan oda düzgün uyumuyor diye düşünüyorum
mertun busb elini ağzına götürmesi açlıktan değildir. Bu dönemsel bir gelişme. Sadece bundan dolayıysa dert etmeyin💞 Sağlık ocağındaki hemşire bol bol dinlen demişti. 3 ana 3 ara öğün yapılması gerekiyormuş
hasank Ben yeşil ve mor soğan tükettiğimde arttığını fark ettim bol bol patates salatası soğan salataları yaptım bu sebeble biraz kokulu bir çözüm yolu ama denemeye değer🤣
hapyyhapyy busb belli bi süre sonra göğüslerin yumuşaması normal yumuşak göğüs sütsüz göğüs demek değil her emzirme sonrası sağım yapabilirsin göğüsü ne kadar boşaltırsan artış o kadar fazla olur
hasrettk busb memeniz terbiye olmuş olabilir sizde süt az sanıyor olabilirsiniz en etkili yöntem sağım ve emzirmek ama sağımda cihaz memeye alışmadan memeyi boşaltamıyor maalesef o da sizi yanıltıp sıkabilir bestlak iyiydi ama tazyikli olunca da bebekler reddediyor doktorum söylemişti bende en çok tavuk suyu ve yeşillik soğan salatası işe yarıyordu gece memem sızlıyordu solgar çok güzel süt yaptı ama deli gibi gaz yaptı bebeğimde
melekveemir Pekçok şey söyleniyor süt için ama ben tahinin işe yaradığını düşünüyorum. Bir de promalt içecek. Ama zaten gün içinde yumuşuyor göğüslerimiz. Bebek emdikten sonra gelir süt.
busb @hasrettk doktora anlatsam dicek hazır mamaya başla hazır mama da kullanmak istemiyorum yiyip içiyorumda kafayı yicem valla akşam akşam 😅
hasrettk busb bebeğimde en başından meme reddi vardı çok sorun yaşadım sütüm azaldı o yüzden baya araştırdım ama herkese aynı şey iyi gelmiyor maalesef kilo alımı çiş kaka sayısı yeterli ise bence başlamayı düşünmeyin çünkü bana memenşz terbiye olmuş sizde buna bağlı korkmuşsunuz gibi geliyor
mertun busb annenin yemesinden bahsetmiştim süt artması için. Bol bol dinlen ev işi bile yapma dediler 3-5 gün. 3 ana öğün yiyip aralarda da yağlı kuruyemiş vs. Ye demişti. Doktorda stilltea(mamsel’in) bir de lacmix vermişti. Bebeğime hala zayıf diyorlar ama ben artık o kadar takılmıyorum. Doyup doymadığını zamanla anlıyırsunuz zaten.
beyemrr busb Göğsünüze sık sık uyarı vermeniz gerekiyor. Bebeğiniz emiyorsa emdikten sonra sağım yapabilirsiniz. Ya da gün içerisinde sağım yaparak göğüslerinize süt üret uyarısı verirseniz bide üstüne bol sıvı ve dinlenme olursa artışı yakalarsınız ☺️
busb @hasank Soğan çok tükettim ilk zamanlarda gaz yapıyor diye azaltmıştım hergün de yerim aslında 😅
hasank Bu arada yumuşak olması sizi yanıltmasın süt yokdiye bende onu çok yaşadım doymuyor diye sürekli bi mama düşüncem vardı ama öyle değilmiş süt dolu olsa bile göğüs biraz zaman geçince yumuşuyormuş 3ayda yeterli bir zaman yumuşaması için. 6.aya kadar sadece emdi ama göğüsleri görseydiniz hiç süt yok bu göğüste derdiniz.