Kızlar merhaba 3 aylık bir bebeğim var doğduğu günden beri kundak ile uyutuyorum özellikle geceleri ama artık yavaştan dönmeye başlıyor kundağı bırakmam gerekiyor ama bu kez de uykusunda vücut hareketleri ile kendini uyandırır mı sık uyanır mı  endişe ediyorum, sizler nasıl ilerlediniz? Nasıl geçtiniz?