Merhaba 7 ay önce sezaryen ile doğum yaptım ve şuan için çocuk gibi bi planımız yok o yüzden önlemlerimizi alıyoruz ama takdir Allah’ın. Asıl konu dün gece karnımda kıpırtılar hissettim aynı kızımın yeni hareketlendiği zamanki kıpırtılar gibiydi korktum. Kızımda 9 ay kustum bide hala regl olmadım 7 aydır o yüzden korkuyorum. Hiç ağrım vs yok sezeryan sonrası hamile kalanlar ağrınız sızınız oldu mu dikişlerden dolayı. Biliyorum çok saçma ama kuşku işte 😌