teachermom5 1yasına girdik yeni ne zaman kesmem lazım bilmiyorum dr gitmedik daha ek gıda çok yemiyo o yüzden mecbur mama meme şeklinde ilerliyoruz aç kalmasın diye ama nereye kdr mamayla gitçek bu meme neyse o da doymuyor zaten memeyle
deniz255 teachermom5 yani sütünüz varsa mama kullanmayın çünkü bu yaştan sonra artık ek gıdaya ağırlık vermeniz lazım. Hem meme hem mama alan bi çocuk ek gıda yememesi çok normal