cihangirgozde ben bırakmam ama tanıdığım biri bıraktı hemde cok kücükken emmiyordy o 7 aylık falandı durdu.
Aklı yetiyorsa durmayabilir.
Kardeşimde çalısıyor yoğun çalıştığı için herhafta 2 gün annemde kalıyor yeğenim gayrtte eğleniyor bence dede anneanne evind ekalmakda bebekler icin çok iyi yararlı birşey onlar için dede anneanne kavramı cok önemli💗