Kızlar biz 1yasına yeni girdik ek gıda çok yemiyor genelde meme mama ile beslenıyor meme neyse de mamayı ne zaman kesmem lazım bilemedim akşam yemeğini 7gibi faln yiyoruz 9bucuk gibi uyuyor e doğal olarak acıkıyor meme ile doymıyor mama verip yatıroyrum ama mamayı kesip başka şeyler verip yatırmak istiyorum siz neler veriyosunuz aç yatmasın diye