Merhabalar 4 yaşında bir oğlum ve 2 aylık bir kızım var kızım dünyaya geldikten sonra oğlum çok değişti şımarık yaramaz olmayan sakin olan oğlum gitti yerine yaramaz laf söz dinlemeyen şımarık bir çocuk geldi gün içerisinde çok zorlanıyorum hiç sözümü dinlemiyor kardeşini hırpalıyor kardeşini uyutuyorum yanına gidip bagriyor yüksek ses çıkarıyor uyandırıyor ağlatıyor ve bunu bile bile bilinçli yapıyor yapma dediğim halde defalarca ikisini yalnız bırakamıyorum çok zorlanıyorum sinirleniyorum kızıyorum yeri geliyor bagriyorum oğlum yapma diye sonra pişman oluyorum zorlu bir zamandan geçiyoruz geçici bir süreç mi sizinde başınızdan geçti mi ne yapmalıyım hiç bilmiyorum