Neden yarım saatte bir uyanıp emmek ister 😢 gece maması yaptım olmadı yapmadım olmadı sallayarak uyuttum olmadı kendi kendine dalmasına fırsat verdim olmadı yanında yatıyorum oda olmuyor sürekli uyanıyor sürekli emmek istiyor . Biberonla süt verdim onu da kabul etmedi yaşancı emziği de 6. Ayda bıraktık şuan 14 aylığız ve nerdeyse 4 aydır uyumuyoruz eskiden de uyumuyodu çok ama şimdi hiç 😢 iyi geceler çayı , rezene falan deneyen oldu mu işe yarıyor mu ?