Arkadaşlar bebeğınde böcek veya sivrisinek alerjısı olan var mı? Benım bebegımı ısırıyorlar ısırınca şişiyor kızarıyor morarıyor hatta geçen enfeksıyon olustu antıbıyotık kullanmak zorunda kaldık. Neler yapıyorsunuz dun gecede gozunu ısırmıs gozu kapandı sıstı cok uzuluyorum sınek kovucu da sıkıyorum ama nafıle