cilekli_soda Oğlum bugün huysuzlukla başlayıp 2 defa dolu dolu kustu hastaneye gittik doktor röntgenle ve ağzına baktı boğazlarda enfeksiyon varmış ateşte var yok gibi klavunat yazdı kullanam var mı ya da evde dopal tavsiyesi olanlar ilk kez başıma geliyor
ilaydamom24 cilekli_soda geçmiş olsun. Doktor tavsiyesinin dışına çıkmayın bence. Artı olarak probiyotik verebilirsin iz