Arkadaşlar selam bebeğim 7 aylık oldu iki gündür sol göğüsüm şiş ve ağrıyor bugün ağrısına dayanamıyıp acile gittim antibiyotik falan yazdılar pazartesi genel cerrahiye git mastit olmuşsun dedi acilde ki doktor ne yapmalıyım bu durumda başıma gelen var mı? Bebeğimi bu süre boyunca ağrıyan göğüsten emzirmememi söyledi doktor