Niss1 Kızlar travel araba almıştım memnundum ama fazlasıyla ağır yer kaplıyor kapanması sıkıntı araba değişmeyi düşünüyorum nasıl sizce kullanan var mı joie litetrax
Gul-42 Niss1 ben kullanıyorum 3 olanı bende memnun degılım kocaman sıgmıyor asansorede sıgmıyor bazılarına ben almadım esım surprız yapmıstı muhtemelen e bebekteekı cocuk çok övdü o yuzden aldı yoksa ben arastırıp alırdım
pembekalanchoe Niss1 ay bu joienin tüm modelleri böyle sanırım. Ben de Chrome olan modeli aldım o da hantal ve yer kaplayan bir araba.
mervesare01 Niss1 litetrax 4 kullanıyorum. Yani araba sürüşü vs çok güzel ama ağır Bi araba birde benimki yönü bana dönmüyor o yüzden bende pişman oldum