helinss Kızlar 4 aylık bebeğimde öksürük hapşırık var doktoru Nebilazatör önerdi başka doğal yollarla ne yapabilirim
eozlem Önce serum fizyolojik ve şırınga ile burnunu açın. Sonra burun aspiratörü kullanın. (Aspiratör şu elle olanlar değil de nefesle çekilenlerden olsun o aylarda en çok iş görenler onlar) Sonrasında buhar verin. Bu sırayla burnunun tıkalı olduğunu düşündüğünüz her an işlemleri tekrarlayın. Geceleri çok cüzi miktarda bebek viksi sürmüştüm burun kenarlarına. Soğanı ikiye kesip karanfil batırıp baş ucuna koydum geceleri. Odasını bol bol havalandırın. Hasta oldu düşüncesi ile kat kat giydirip terletmeyin. Aklıma gelenler bunlar. Geçmiş olsun.
eozlem Bir de öksürük varken bir kavanoza zeytinyağı ve sarımsak koyup karanlık bir yerde bir gece beklettim. Geceleri ayaklarının altına sürüp çorap giydirdim. Sarımsak kesinlikle bebeğin cildine temas etmesin yara yapar, sadece yağı sürün