ahsenimmmm eline oyalanacağı şekilde şeyler yapsanız ve öğün algısından ciksaniz nasıl olur acaba? Benim bebeğim yiyen bir çocuktu ama birden bire 12. ayda hiçbir şeye ağzını açmaz oldu ben de mama sandalyesinin önünü çıkarıp onu masaya sıfırladım. Meğer çocuk bizle beraber yemek istiyormuş masada 😂 10. ayda bir benzerini yaşadık. Hiç hadi yemek zamanı diye sandalyeye oturtmadım. Mesela pankek pişirirken kucağımdaydı hep, hem pişirip hem yedirdim ya da yaptığım şeyleri sofra beziyle yere ya da koltuğun üstüne koydum sıralarken emeklerken gelip gidip yedi. Böyle de deneyebilirsiniz. Bir de zamanla anlıyorsunuz ki bu bir süreç. Şuan 15 aylık ve geçen haftaya kadar 10 gün boyunca hiçbir şey yemedi resmen. Bugün de buzdolabında tabakta üzüm vardı görünce “Oooo” dedi aldı bir dal kaçtı 😂 Gün içinde yaptığım krakerden de 5 tane yemiş şaşırdım mesela. Böyle olacağını bilsem o mama sandalyesinde otururken asla stres yapmazdım. Şimdi bile sabah kahvaltısı çok nanay geçiyor. Labneyi alıyor pekmeze katıyor, zeytini alıp aşağı atıyor. Diyorum kalk doymuşsun😂 alıp indiriyorum sandalyeden aşağı 😂 1-2 saat sonra yatmadan haşlanmış yumurta,kefir ve bir meyveyi blend ediyorum, o yalvar yakar yedirmeye çalıştığım yumurtanın tamamını hüpletiyo farketmeden 😂