bebeğim şuan 19 günlük . ilk 14 gün mükemmel geçti yedi içti yattı . iki gün meme verdim göğüs ucum yara oldu yetersiz beslenmeden dolayı mamaya başlanıldı . şuan sütüm var yaklaşık bir haftadır hem meme veriyorum hemde 2 saate bir 60 ml mama emiyor normalde bunu normal karşılıyordu midesi ama şuan iki gündür özellikle gaz çıkarırken kusuyor .. ama aşırı kasılmaları var . gaz çıkarmaya çalışıyor çıkıyor da aslında sürekli gaz çıkarıyor ama bağır bağıe aşırı ağlıyor . saatlerce uyumuyor . kiraz çekirdeği torbası bar onu ısıtıp koyuyorum iki gündür biogaia damlaya başladık onu kullanıyorum . ne yapıcam bilmiyorum bir çözüm öneriniz var mı ? kakayı dün yaptı en son . bugün daha henüz kaka yapmadı yapsa belki de rahatlayacak ama yapamıyor evladım . ne öneririsiniz kafayı yemek ğzereyim .