kaderssss kızımda da kusma şeklinde alerjisi belirtisi vardı, biz o aşıyı 9. Ayda yaptırdık. Doktor gözetiminde yapıldı. 1-2 saat beklettiler sonra gönderdiler herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Yumurta alerjisi ne zamandan beri var, yakınlarda tekrar denediniz mi yedirmeyi