9 günlük olduk çok şükür ama sürekli uyku hâlinde uyanincada meme tutmuyo tutmak istiyo sanki başını sağa sola çeviriyor arıyor veriyorum memeyi tutmuyor yada tutamiyor bilmiyorum bende mecbur sagip biberonlo veriyorum o zaman lıkır lıkır içiyor sarılık oldu aç kalmasın diye bu şekilde yapıyorum yoksa hiç uyanmiyor emmiyor napmam lazım