Kızlar tam 7 aylık bebeğim. Uzun zamandır( 1 buçuk ay) gündüz emerken uyuyor yatağa koyduğum an veya 10 dakika sonra uyanıyor. Günde 3 kez bunu yapıyoruz. En fazla uyuduğu 15 dk. Çıldırmak üzereyim hiç bir şey yapamıyorum çok yoruluyorum yemek dahi yapamıyorum var mı böyle olan neler önerirsiniz? Gece uykusu iyi bu arada 2 saatte 1 uyanıyor ona razıyım. Oda sıcaklığı 23 derece oluyor genelde yani sıcaktanda değil uykusuzluğu. En azından yarım saat 1 saat uyusa ben de ev işi yapıcam dinlenmeyi geçtim artık…