mayuksel benimde bebeğim 12 günlük en başında memeyi kavrayamamıştı silikon uçla emziriyordum sonrasında sütüm çok geldiği için hızına yetişemedi ve 3-4 sefer boğulur gibi oldu. Ben de korkudan emziremiyorum sağıp veriyorum sütümün yetmediği yerde de mamayla destekliyorum.Öncesinde sağıp emzirmeyi denedim değişen bişey olmadı yine aynı. Eşim emzirmemi istemiyor çocuğa bişey olacak diye haklı da. Yalnız değilsiniz 🌸 İlk kızım hiç emmemişti mamayla büyüdü hiç bi eksiği de yok çok şükür. Elimizden geleni yapıyoruz bazen olmayınca olmuyor. Hiç takılmayın bebeğinizin keyfini çıkarın güle güle büyütün 🥰